Home › Livros › Artes › Design
Autor: Cristian Campos
Editora: Harper Design
PREVISÃO DE POSTAGEM: Até 4 dias úteis.
R$ 414,90
em até 3x sem juros
Bag, tag, and label design is critical in the world of marketing and sales, yet can be challenging to execute successfully. The Big Book of Bags, Tags and Labels is a unique visual collection featuring work from top companies around the globe. It offers hundreds of ideas, pages of inspiration, and loads of professional advice from designers on styles ranging from classic to modern, sophisticated to conceptual, with a consistent focus on name recognition and branding.
Título: The Big Book Of Bags, Tags, And Labels
ISBN: 9780061691713
Idioma: Inglês
Encadernação: Capa dura
Formato: 22,5 x 28,5
Páginas: 382
Ano copyright: 2009
Coleção:
Ano de edição: 2009
Edição: 1ª
Região:
Idioma:
Legenda:
País de produção:
Formato de tela:
Áudio Original:
Tempo de Duração:
Quantidade de discos:
Selo:
Código:
Autor: Cristian Campos