Home › Livros › Artes › Design
Organizador: David E. Carter
Editora: Harper Design
PREVISÃO DE POSTAGEM: Até 110 dias úteis.
Não consta quantidade deste produto em nossos estoques.
Poderá ser importado mediante checagem prévia de disponibilidade.
R$ 290,90
em até 3x sem juros
Now available in paperback, The Big Book of Colour in Design focuses on colour as a tool to create moods and symbolic images. The book is categorized into 30 different sections, such as "classy," "hot," "regal," or "corporate." Each section features current graphic design projects that fit into these moods. For the designer looking for fresh ideas on how to use colour, this volume is a treasure chest. Under the "hot" section, the obvious uses of red and orange are shown. But a neon coloured car can also be considered as "hot." For each of the featured projects, a "colour chip" appears, with the CMYK formula for creating a similar tone. In all, hundreds of examples of colour in brochures, ads, logos and other categories of graphic design appear in this breakthrough book.
Título: The Big Book Of Color In Design
ISBN: 9780060748005
Idioma: Inglês
Encadernação: Brochura
Formato: 21,5 x 28
Páginas: 384
Ano copyright: 2003
Coleção:
Ano de edição: 2005
Edição: 1ª
Região:
Idioma:
Legenda:
País de produção:
Formato de tela:
Áudio Original:
Tempo de Duração:
Quantidade de discos:
Selo:
Código:
Organizador: David E. Carter