Livraria da Travessa

Livros  Ciências Administração

BEST STORY WINS



AUTOR: Mark Edwards
EDITORA : Profile Books| Saiba Mais…
produto sob encomenda Saiba mais PREVISÃO DE POSTAGEM: Até 110 dias úteis.Não consta quantidade deste produto em nossos estoques.Poderá ser importado mediante checagem prévia de disponibilidade.
Por: R$ 101,90 Em até 3x sem juros
Adicionar
à sacola
OBJETO
DE DESEJO

Whether you're standing up in front of a crowd at a conference or chatting with a colleague on Zoom, storytelling is the most effective way to get your point across. It works in 90 second Superbowl TV spots, it works in 10 second social media formats, and it works in that email you have to fire off in 5 seconds flat. Why? The short answer is that people don't make decisions based on logic.

They make decisions based on emotions. To persuade, influence and inspire, you need to make an emotional connection. And storytelling is the best way of doing that.

Journalist-turned-business coach Mark Edwards has developed his own methodology - SUPERB - for telling compelling stories at work. From the classic Hero's Journey to why we all need to Save a Cat, Best Story Wins shows how storytelling will make better communicators of us all.

Leia mais…

  

MAIS VENDIDOS EM ADMINISTRAÇÃO

A PSICOLOGIA FINANCEIRA: LIÇOES ATEMPORAIS SOBRE FORTUNA, GANANCIA E FELICIDADE A PSICOLOGIA ... Morgan Housel de: R$ 49,90
por: R$ 44,41
O DIARIO DE UM CEO: 33 LEIS PARA OS NEGOCIOS E A VIDA O DIARIO DE U ... Steven Bartlett de: R$ 59,90
por: R$ 53,31
OS SEGREDOS DA MENTE MILIONARIA: APRENDA A ENRIQUECER MUDANDO SEUS CONCEITOS SO... OS SEGREDOS D ... T. Harv Eker de: R$ 49,90
por: R$ 44,41
ESSENCIALISMO: A DISCIPLINADA BUSCA POR MENOS ESSENCIALISMO ... Greg Mckeown de: R$ 59,90
por: R$ 53,31
AS 48 LEIS DO PODER AS 48 LEIS DO ... Robert Greene de: R$ 99,90
por: R$ 88,91

DADOS DO PRODUTO



título : Best story wins

isbn : 9781800815773
segmento específico : NEGOCIOS
idioma : Inglês
encadernação : Brochura
coleção : ECONOMIST EDGE
ano de edição : 2024
edição :

AUTOR : Mark Edwards

COMPARTILHE SUA OPINIÃO


 
*