Livraria da Travessa

Livros  Artes Moda e Acessórios

VISUAL MERCHANDISING FOR FASHION



AUTOR: Sarah Bailey | Jonathan Baker
EDITORA : Bloomsbury| Saiba Mais…
produto sob encomenda Saiba mais PREVISÃO DE POSTAGEM: Até 70 dias úteis.Não consta quantidade deste produto em nossos estoques.Poderá ser importado mediante checagem prévia de disponibilidade.
Por: R$ 221,90 Em até 3x sem juros
Adicionar
à sacola
OBJETO
DE DESEJO

How do we define retail spaces to maintain commerciality and the 'experience' to encapsulate the virtual world as well as the physical one? How do we journey from private to public place? Where do people meet before they go shopping? Why do we go to a particular store and not another? What makes things sell? What first attracts us to a brand? Visual merchandising is concerned with all of these questions - and incorporates the relationship between brand, consumer, product and environment.

This book will help visual merchandisers develop new ways of working within the fashion retail business and will define a theoretical underpinning of visual merchandising principles. Examples are used to highlight and amplify the theoretical narratives existing in consumer spaces and their representations. Interviews provide invaluable advice from all levels of industry.

When designing, producing or installing a visual merchandising concept, this book will encourage you to generate individual and self directed designs - this is the ultimate visual guide to merchandising for fashion.

Leia mais…

  

MAIS VENDIDOS EM MODA E ACESSÓRIOS

HERMES HERMES Karen Homer de: R$ 91,00
por: R$ 80,99
ABSOLUTAMENTE CHANEL ABSOLUTAMENTE ... Catherine Ormen de: R$ 299,00
por: R$ 266,11
LOUIS VUITTON: UMA SAGA LOUIS VUITTON ... Stephanie Bonv ... de: R$ 79,90
por: R$ 71,11
PRADA PRADA Laia Farran Gr ... de: R$ 91,00
por: R$ 80,99
LOUIS VUITTON LOUIS VUITTON Karen Homer R$ 91,00
R$ 91,00

DADOS DO PRODUTO



título : Visual merchandising for fashion

isbn : 9782940496129
idioma : Inglês
encadernação : Brochura
formato : 16 x 23
páginas : 192
coleção : BASICS FASHION MANAGEMENT
ano de edição : 2014
ano copyright : 2014
edição :

AUTOR : Sarah Bailey | Jonathan Baker

COMPARTILHE SUA OPINIÃO


 
*